dagens ord

Fandtes der bare på dansk et ord som det tyske

"Farbenfroh"

så ville dette ord dække mine følelser for og kærlighed til
FARVER

fredag den 2. november 2012

Ups!

Jeg blev så grebet af den kreative proces, (blandet med Frederiks lektier, Christian, der skulle hentes hos en kammerat og Ole, der havde kortaften) at jeg helt glemt mit løfte om ét indlæg om dagen...
Jeg fik dog syet en kjole, nåh, hva? En rigtig dejlig, farverig kjole af noget fantastisk stof fra et af de tyske stofmarkeder, som min skønne veninde Gitte og jeg har været på her i sensommeren. Se selv! (Indrømmet, jeg er først blevet færdig her til morgen).

Totalt lækker, blød velourkjole ;-)

En smart detalje - stribede ærmer bagpå!

Frida Kahlo fik også lige plads som mærke i nakken.
Kommer fra et fedt stykke stof, jeg købte på etsy.
Bemærk også det fede kantebånd af Kaffe Fasset's  "Paper Weight"

Ingen kommentarer:

Send en kommentar