dagens ord

Fandtes der bare på dansk et ord som det tyske

"Farbenfroh"

så ville dette ord dække mine følelser for og kærlighed til
FARVER

torsdag den 8. november 2012

Almost done ;-)

Efter at have arbejdet hele aftenen på mine tre skønne malerier, er jeg næsten færdig med dem... jeg er helt grebet af processen, og det er skønt - jeg nyder det i fulde drag :-) Jeg roder, men jeg stortrives - jeg burde male noget mere, det er vildt afslappende, og jeg glemmer alle de små forhindringer, som dagen også har budt på ;-)


Den romantiske og den blomstrende - "a perfect match" 


Flyvende hunde, der intet har tilfælles med flagermus...

Den halvt synlige stjerne i hjørnet skal dækkes med bladguld,
som jeg har fået af min svigerfar :-)

Små blomster til kort eller andre mindre projekter
den fine lyserøde/pink og røde maling måtte ikke gå til spilde!

3 kommentarer:

  1. Ej, hvor er det blevet sødt :-)
    Et styks julegaveønske ;)

    SvarSlet
  2. Nåhr - det må jeg jo så lige overveje ;-) Foreløbig skal de ind og hænge hos min kiropraktor, hvor jeg udstiller frem til jul... Men tak for kommentaren, det luner ;-)

    SvarSlet
  3. Skønne billeder malet af en skøn quinde ....

    SvarSlet