dagens ord

Fandtes der bare på dansk et ord som det tyske

"Farbenfroh"

så ville dette ord dække mine følelser for og kærlighed til
FARVER

tirsdag den 13. november 2012

Skøøøøønt...

Endnu en krea-tirsdag. Kom faktisk ikke i bad, før min mor ringede og spurgte, om jeg gav en kop kaffe... Da jeg i morges fik huset for mig selv, gav jeg lige mig selv en times inspiration på ETSY (hvis du ikke kender ETSY, så se at komme derind i en fart). Dernæst fandt jeg aaaaaaalt det frem, jeg har, som har med kortfremstilling at gøre - og det var sindsygt meget. Begge sofaer, gulvet foran og mit spisebord i køkkenet blev hurtigt fyldt. Det er fedt med så mange muligheder, og jeg har mindst lige så meget svaghed for lækre papirer, som for lækre stoffer, lækre garner, lækkert smykketilbehør, fede farver til male med og meget, meget mere. Men det kan også give lidt handlingslammelse. Så hjælper det at finde en ramme at være i :-) Jeg havde fire kort tilbage fra min hundekortproduktion, så de fik skønne motiver og fine sølvhjerter. Derudover havde jeg købt tre forskellige slags blomstrede kort i Panduro, som nu er forvandlet med digitale motiver (fra ETSY), små trykte blomster, bånd, vedhæng og lækkert papir...

Se selv mine processer og resultater








Åh, jo... Så glemte jeg lige, at dagen blev ekstra god, fordi et superfint stykke stof, som jeg i september bestilte fra Kina, endelig kom frem. Nogle gode forslag til, hvad jeg skal bruge det til? (Jeg måtte bare eje det ;-)

Næsten som et helt maleri... Det er 100 x 140 cm.

Og disse skønne håndskårne trætrykklodser kom også i dag - fra Indien ;-) Kom så ikke og sig, at jeg ikke er global...

De er håndskårne og af træ - fine, ik?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar