dagens ord

Fandtes der bare på dansk et ord som det tyske

"Farbenfroh"

så ville dette ord dække mine følelser for og kærlighed til
FARVER

tirsdag den 30. oktober 2012

Yet another day at the office...

Blev færdig med de engelske terminsprøver, men er nu gået i gang med de danske - 27 stk. og jeg har nået 9, så der er laaaaang vej igen. Derfor heller ingen kreationer i dag, men et par lyspunkter har der dog været. Posten havde to pakker med til mig: Lækre jerseystoffer fra Holland til tunikaer og kjoler (som jeg forhåbentlig snart kan præsentere på blokken), fine blomstrede træknapper fra Hong Kong og endelig en smuk aften gåtur med min dejlige mand og hunden :-)
Fuldmånen stod så smukt over Vejle Fjord, at jeg måtte skifte skrivebordsbilledet fra solopgang til måneskin...

En fantastisk smuk aften ved vandet

Ingen kommentarer:

Send en kommentar