dagens ord

Fandtes der bare på dansk et ord som det tyske

"Farbenfroh"

så ville dette ord dække mine følelser for og kærlighed til
FARVER

søndag den 28. oktober 2012

Genopstået fra de ....

Det er en menneskealder siden, jeg har skrevet på denne blog. Jeg har længe haft ønsket, og nu vil jeg forpligte mig til at poste et nyt indlæg HVER DAG! Det er store ord, og jeg kan da heller ikke love, at hvert eneste indlæg bliver lige langt. MEN jeg skal igang igen. Jeg har tusindvis af projekter i mit hovede og masser af skønne materialer i mit arbejdsrum, så der er absolut INGEN undskyldning længere! Derudover har jeg lige været en uge i skønne Provence, så batterierne er opladet og inspirationen ikke til at tage fejl af...

JEG KAN
JEG VIL
JEG SKAL

I dag, søndag, skal være en blid start, så jeg lægger lige nogle fotos på, billeder siger mere end ord - bare lige for at understrege min pointe - jeg har så mange fede materialer, muligheder og evner, så jeg ville være et skarn ikke at udnytte det! På kreativt gensyn i morgen - senest ;-)








Ingen kommentarer:

Send en kommentar