dagens ord

Fandtes der bare på dansk et ord som det tyske

"Farbenfroh"

så ville dette ord dække mine følelser for og kærlighed til
FARVER

mandag den 29. oktober 2012

I had a dream

Jeg havde håbet, at jeg ville nå en lille bitte kreativ ting til at lægge på bloggen... Men jeg skulle først være færdig med at rette et sæt terminsopgaver i engelsk - og det er jeg ikke endnu - mangler stadig 5 ud af 26...
Jeg havde ellers planer om at sætte mit nyligt ankomne superfine (og ultratynde) helsilke garn på min garntvinde, så jeg kan komme i gang med at spinde den fine silke sammen med noget af min hvide lammeuld fra New Zealand. Jeg har købt silken hos Fabric Treasury, som er en rigtig spændende indisk butik på mit favorit website etsy. Da både silken og ulden er ufarvet, er planen, at når silkegarnet er spundet sammen med lammeulden, ja, så skal garnet farves i den skønneste rosa farve

Drømme, drømme, drømme... 

Et par fotos og nogle gode drømme må bloggen altså nøjes med ;-)

Engelske terminsprøver

Ufarvet ultrafin silke fra Indien

Ingen kommentarer:

Send en kommentar